9. november 2015 @Hobby Boxen

Som privatforbruger har man 2 års reklamationsret, hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget.
Ved modtagelse af varen vil vi anbefale at du hurtigt undersøger den, for at sikre, at den er i overensstemmelse med det bestilte.
Hvis du konstaterer en mangel ved en vare, skal du reklamere til HOBBY BOXEN inden for rimelig tid, efter at du har opdaget den.
Hvis du reklamerer inden to måneder efter, at du har opdaget mangelen, bliver reklamationen altid betragtet som rettidig.
Hvis reklamationen er berettiget, sendes varen retur til HOBBY BOXEN iflg. aftale.

Ønsker du at reklamere over en vare, anbefales det at du sender en mail til kontakt@hobbyboxen.dk.
Er en vare defekt ved leveringen, så anbefaler vi at du anvender den originale emballage til returforsendelsen.

Hvis varen er mangelfuld, kan du kræve, at HOBBY BOXEN afhjælper manglen eller leverer en ny og mangelfri vare.

Dette forudsætter, at reklamationen er berettiget samt at afhjælpning eller om levering ikke er mulig eller medfører urimelige omkostninger for HOBBY BOXEN.